Friday, January 23, 2009

Ye Banks and Braes


Here is a song by Robert Burns in one of his more soulful moods as he describes a love-lost girl as she wanders by the banks of the river Doon in Ayrshire. traditional melody, text by Robert Burns - Mezzo Soprano, Elizabeth Dobie-Sarsam with piano..


Ye banks and braes o' bonnie Doon,
How can ye bloom sae fresh and fair?
How can ye chant, ye little birds,
And I sae weary, fu' o' care!
Thou'll break my heart, thou warbling bird,
That wantons thro' the flowering thorn!
Thou minds me o' departed joys,
Departed, never to return.

Aft hae I rov'd by bonnie Doon
To see the rose and woodbine twine;
And ilka bird sang o' its luve,
And fondly sae did I o' mine;
Wi' lightsome heart I pu'd a rose,
Fu' sweet upon its thorny tree!
And my fause luver stole my rose -
But, ah! he left the thorn wi' me.

Meaning of unusual words:
braes=hillsides
ilka=every

No comments:



The Rams Horn

The Rams Horn on Facebook